Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Facturen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht door te klikken op je bestelling in Mijn Coolblue. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor bezorging in je mail.

Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in Mijn Coolblue staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Neem contact op met de klantenservice als je bestelling hier niet tussen staat.

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Stuur ons een e-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.

Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 09.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.