Betaling mislukt of geweigerd
Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
Vanwege de gevoeligheid voor fraude gaan alle creditcard betalingen bij ons door een betalingscontrole. Dit gebeurt aan de hand van een groot aantal criteria en is een automatisch proces. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden. Een afgewezen betaling kunnen we helaas niet terugdraaien.
Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 5 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik per ongeluk dubbel betaald heb?
Neem contact op met onze klantenservice. Je krijgt het teveel betaalde bedrag natuurlijk zo snel mogelijk terug.
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Soms belandt de mail in je spambox. Zit 'ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.
- Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.
Waarom wordt mijn betaling met creditcard gecontroleerd?
We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.