Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Betaling abonnementen

Hoe werkt de betaling van een abonnement?

Als je een product met een abonnement bestelt, betaal je eerst de eenmalige kosten (€ 49,- tot € 149,-). Daarna betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. De hoogte van het maandbedrag verschilt per product. Rond de 29e van iedere maand schrijven we de abonnementskosten van je rekening af. Een abonnementsmaand bij Coolblue loopt van de 27e tot en met de 26e van de volgende maand en je betaalt de huur van je product altijd een maand vooruit.

Waarom betaal ik bij mijn de eerste factuur meer dan verwacht?

Omdat je ook betaalt voor de dagen tussen het ontvangen van je product en de startdatum van de factuurperiode. We leggen je graag uit hoe dit werkt aan de hand van een voorbeeld.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

De kosten van een abonnement worden maandelijks automatisch van je rekening afgeschreven. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Dat doe je eenvoudig door te mailen naar klantenservice@coolblue.nl.

Kan ik een cashback, korting of gratis product krijgen bij aanschaf van een abonnement?

Helaas profiteer je bij een abonnement niet van cashbacks, kortingen of gratis producten.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 09.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.