Winkels
Je vindt hier antwoord op al je vragen over je winkelbezoek: van hoe je in onze winkels kunt betalen tot of je jouw product kunt laten repareren. De status van je winkelbestelling kun je hier ook volgen.
Snel zelf regelen
Maak een afspraak voor advies
Vind jouw dichtstbijzijnde winkel en openingstijden
Veelgestelde vragen
Kan ik contact opnemen met de winkels?
Nee, je kan helaas niet bellen of mailen met de winkels. Kan je tussen de veelgestelde vragen geen antwoord vinden op je vraag? Onze helden bij de klantenservice weten gelukkig ook álles over de winkels. Ze zitten elke dag tot 23.59 uur klaar voor al je vragen. Je bent natuurlijk ook altijd welkom in één van onze winkels.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.
- Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
- Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
- Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.
Kan ik contant betalen?
Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen in de winkel’ of kom langs om je bestelling te plaatsen.
Kan ik mijn product ruilen in de winkel?
Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.
Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?
- Bestel je nieuwe product om 'm te reserveren.
- Geef tijdens het afronden van je bestelling aan dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niet te betalen.
- In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.
Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is alleen mogelijk als je het product contant hebt betaald. We betalen een bedrag tot €50 contant terug.
Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.
Kan ik mijn product in de winkel retourneren?
Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Dat heeft een aantal voordelen:
- Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en je hoeft je retourlabel niet te printen
- We kunnen je helpen met het vinden van een vervangend product. Vaak hebben we 'm ook meteen op voorraad.
- Zijn de 30 dagen voorbij? Dan helpen we je met vaststellen of je defect onder de garantie valt.
- Als we je product opsturen voor reparatie, gaat dat sneller via de winkel dan via de post.
Goed om te weten: Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Is het bedrag boven de €50 of niet contant betaald? Dan storten we het bedrag terug op je rekening.