Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Bij Coolblue betaal je online of in de winkel.

Online
Online betaal je met:

  • iDEAL
  • creditcard (Visa of Mastercard)
  • Apple Pay
  • Coolblue cadeaukaarten
  • VVV cadeaukaarten (wissel ze wel eerst om via de website van VVV cadeaukaart)
  • DE cadeaukaarten
  • Of kies voor “betalen in de winkel” wanneer je je bestelling komt ophalen in één van onze winkels

In de winkel
In de winkel betaal je met:

  • je pinpas
  • creditcard (Visa of Mastercard)
  • contant geld
  • Apple Pay
  • Coolblue cadeaukaarten
  • VVV cadeaukaarten (wissel ze wel eerst om via de website van VVV cadeaukaart)
  • DE cadeaukaarten

Je kunt je bestelling niet in termijnen of bij bezorging aan de deur betalen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Nee, je kan niet betalen met Klarna, Riverty of een andere aanbieder van “achteraf betalen”. Je kunt je betaling wel uitstellen door met je creditcard te betalen. De afschrijving gebeurt namelijk op een later moment.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, je kan bij Coolblue niet betalen in termijnen.

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen in de winkel’ of kom langs om je bestelling te plaatsen.

Hoe plaats ik een bestelling met een handmatige overschrijving?

Kies voor de betaalmethode “overschrijving”. Maak na het plaatsen van je bestelling het openstaande bedrag over naar IBAN NL50INGB0683251309 op naam van Coolblue. Vergeet niet om je ordernummer in de omschrijving te zetten, zodat we je betaling kunnen terugvinden.

Goed om te weten:

  • We versturen je bestelling zodra we je betaling hebben verwerkt. Dit kan tot 3 dagen duren nadat je het geld hebt overgeschreven. Kies voor een andere betaalmethode als je jouw bestelling sneller wil ontvangen.
  • Je bestelling blijft 5 dagen gereserveerd. Zorg er dus voor dat je betaling in ieder geval vóór die tijd bij ons binnen is. Anders wordt je bestelling geannuleerd.
  • Je kunt niet betalen met een handmatige overschrijving voor producten waarvoor je een tijdvak kiest. Denk hierbij aan producten zoals witgoed, groot keukenapparatuur, televisies, bureaus en zware fitnessapparaten. Dit omdat we het tijdvak pas kunnen vastzetten als de betaling bij ons binnen is. Wanneer je zo’n product in je winkelmandje hebt zitten, verdwijnt de betaalmethode “overschrijving”.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 08.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.