Bestellen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling. Heb je vragen over het bestellen van Tweedekans producten, abonnementen of zonnepanelen? De antwoorden vind je hier.
Veelgestelde vragen
Waar vind ik alle aanbiedingen voor Black Friday?
Die vind je op onze Black Friday-pagina.
Staan alle Black Friday aanbiedingen nu al online?
Nee, de meeste deals staan vanaf vrijdag 15 november 2024 online. Van 10 november tot en met 14 november bieden we elke dag een scherpe op=op-deal aan, die geldig is zolang de voorraad strekt. Houd de website goed in de gaten, want er worden later nog meer deals toegevoegd. Wees er snel bij, want op is op!
Wat als het product wat ik wil bestellen tijdens Black Friday niet op voorraad is?
Helaas, dan ben je nét te laat. Misschien komt het na de Black Friday periode weer op voorraad, maar dan kun je geen gebruik maken van de korting.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Coolblue-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Wat zijn de voorwaarden van Tweedekans?
Voor Tweedekans gelden dezelfde voorwaarden als bij nieuwe producten. Je kan dus binnen 30 dagen gratis retourneren en hebt altijd 2 jaar garantie. Wel zijn er een paar verschillen:
- Je kunt geen extra verzekering afsluiten op je Tweedekans-product.
- Cashback-acties en promoties met gratis accessoires zijn helaas niet geldig op Tweedekans-producten.
- Het niet mogelijk om (persoonlijke) kortingen te gebruiken voor Tweedekans-producten, maar je kan wel met Cadeaubonnen betalen.
- Het kan zijn dat een Tweedekans-product door ons of door de fabrikant is gerepareerd, dan geven we dit duidelijk aan.
- Je kan je product niet in de winkel ophalen of reserveren.
Wat betekent Tweedekans?
Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert dan geven wij het een tweede kans. Bij alle Tweedekans-producten vertellen we je eerlijk wat er met het product is: we beschrijven 'm duidelijk en laten het bewijs zien op foto. Zo weet je precies wat je kan verwachten.
Door Tweedekans-producten aan te bieden helpen we jou en het milieu vooruit:
- Zachter prijsje: ook al is er bijna geen verschil met het gloednieuwe product, we bieden Tweedekansjes aan met een mooie korting.
- Gewoon, groen: door zelf Tweedekans-producten aan te bieden, vermijden we het onnodig weggooien en vernietigen van producten.
Je vindt al onze Tweedekans-producten hier en in de app.
Wat is Coolblue’s Keuze?
Coolblue’s Keuze is het beste product voor jou volgens onze klanten en specialisten. Dit product heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.
Wat als ik een klacht wil indienen?
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.
Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heb je antwoord.
Coolblue B.V.
T.a.v. Kay Dieke
Antwoordnummer 5515
3000 VB, Rotterdam
Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.
1. Bezorging door PostNL
- Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen.
- Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL.
- Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Coolblue en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.
2. Bezorging door Coolblue
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.
Mag ik mijn Tweedekans-product retourneren?
Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit regel je zelf in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.