Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Ruilen en retourneren in onze winkels

Kan ik mijn product in de winkel retourneren?

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Dat heeft een aantal voordelen:

  • Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en je hoeft je retourlabel niet te printen
  • We kunnen je helpen met het vinden van een vervangend product. Vaak hebben we 'm ook meteen op voorraad.
  • Zijn de 30 dagen voorbij? Dan helpen we je met vaststellen of je defect onder de garantie valt.
  • Als we je product opsturen voor reparatie, gaat dat sneller via de winkel dan via de post.

Goed om te weten: Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Is het bedrag boven de €50 of niet contant betaald? Dan storten we het bedrag terug op je rekening.

Kan ik mijn product ruilen in de winkel?

Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?

  1. Bestel je nieuwe product om 'm te reserveren.
  2. Geef tijdens het afronden van je bestelling aan dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niet te betalen.
  3. In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is alleen mogelijk als je het product contant hebt betaald. We betalen een bedrag tot €50 contant terug.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.

Kan ik mijn gerepareerde product in de winkel ophalen?

Ja, dat kan. We sturen je een e-mail als je gerepareerde product klaar ligt.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.