Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Retourstatus

Wanneer krijg ik mijn nieuwe product?

Zodra we jouw product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. De dag erop heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat weten en krijg je je geld terug.

Wat is de status van mijn retourzending?

In Mijn Coolblue vind je de status van je retourzending. Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail.

Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, na ontvangst van de Track & Trace kan het tot 24 uur duren voordat je een mail krijgt met daarin de ontvangstbevestiging.

Geen mail ontvangen? Check dan je spambox.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door een aantal dingen komen:

  • Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaukaart of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
  • Je hebt meerdere producten geretourneerd. Het kan zijn dat het ene product wat eerder is verwerkt dan de ander. Hierdoor heb je voor het ene product wel al je geld terug, maar voor de ander nog niet. Wij willen je in dat geval vragen alsjeblieft even geduld te hebben.

Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Een bedrag boven de €50 storten we terug op je rekening.

Ik heb meerdere producten geretourneerd, waarom is er maar eentje terugbetaald?

Wij verwerken ieder product apart. Hierdoor kan het zijn dat het ene product wat eerder is verwerkt dan de ander (zelfs als je ze in dezelfde doos hebt geretourneerd). Het kan dus voorkomen dat je voor het ene product wel al je geld hebt teruggekregen, maar voor de ander nog niet. Wij willen je in dat geval vragen alsjeblieft nog even geduld te hebben.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 09.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.