Retour aanmelden
Hoe meld ik online mijn retour aan?
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Kan ik extra grote producten zoals witgoed en keukenapparatuur ook online aanmelden voor retour?
Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.
Wat als mijn product niet tussen mijn bestellingen staat?
Het kan zo zijn dat je met een ander Coolblue account de bestelling hebt geplaatst. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft. Weet je dit niet meer? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn product in de winkel retourneren?
Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Dat heeft een aantal voordelen:
- Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en je hoeft je retourlabel niet te printen
- We kunnen je helpen met het vinden van een vervangend product. Vaak hebben we 'm ook meteen op voorraad.
- Zijn de 30 dagen voorbij? Dan helpen we je met vaststellen of je defect onder de garantie valt.
- Als we je product opsturen voor reparatie, gaat dat sneller via de winkel dan via de post.
Goed om te weten: Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Is het bedrag boven de €50 of niet contant betaald? Dan storten we het bedrag terug op je rekening.