Thuiswerkwinkel
Het lukt mij niet om af te rekenen met Zakelijk CoolblueTegoed. Wat nu?
Controleer deze drie punten:
1. Kan je het Zakelijke CoolblueTegoed selecteren op de betaalpagina?
Je selecteert het Zakelijke CoolblueTegoed op de betaalpagina. Dit is één van de stappen wanneer je gaat bestellen. In eerdere stappen, zoals het winkelwagentje, zie je het tegoed nog niet staan.
2. Zijn alle producten in je winkelwagentje Thuiswerkwinkel-producten?
Je kan je Zakelijke CoolblueTegoed alleen gebruiken voor producten in je Thuiswerkwinkel. Andere producten reken je zelf af. Of een product binnen je Thuiswerkwinkel valt, staat op de productpagina van het product.
3. Ben je ingelogd met je zakelijke mailadres?
Log in met je zakelijke mailadres. Daarmee krijg je toegang tot de Thuiswerkwinkel en kan je betalen met je Zakelijke CoolblueTegoed.
Heb je deze punten gecheckt en kan je alsnog niet betalen met je Zakelijke CoolblueTegoed? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe log ik de eerste keer in bij mijn Thuiswerkwinkel?
Eerst activeer je jouw account. Dat doe je zo:
- Open de mail over account activatie in de mailbox van je werkmail. Klik op de activatielink in die mail.
- Maak een wachtwoord aan en activeer je account.
Je kan nu inloggen.
- Ga naar je Thuiswerkwinkel. De link staat in de welkomstmail.
- Log in met mailadres van je werk en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt.
Kan ik Thuiswerkwinkel-producten ook met VandaagNog of avondlevering laten bezorgen?
Dat kan! Klik de bezorgoptie aan wanneer je je bestelling plaatst. Goed om te weten: je betaalt de toeslag voor deze bezorgopties zelf. Je kan de toeslag niet betalen met je Zakelijke CoolblueTegoed.
Kan ik mijn Zakelijke CoolblueTegoed later nog gebruiken?
Jazeker. Als je niet je hele Zakelijke CoolblueTegoed uitgeeft, blijft je resterende tegoed in je account staan. Kom dus gerust later terug om je werkplek nóg een beetje beter te maken.
Kan ik iets kopen bij Coolblue buiten mijn Thuiswerkwinkel?
Ja, dat kan. Goed om te weten, je CoolblueTegoed geldt alleen voor producten in de Thuiswerkwinkel van jouw werkgever. Als je iets anders wilt kopen, dan betaal je hier zelf voor.
Hoe betaal ik met Zakelijk CoolblueTegoed?
- Selecteer de producten die jij nodig hebt.
- Klik op het winkelwagentje. Je Zakelijk CoolblueTegoed is hier nog niet verwerkt. Je selecteert het later.
- Doorloop de stappen.
- Kies op de betaalpagina voor ‘CoolblueTegoed Zakelijk gebruiken’ en selecteer het bedrag.
- Je hoeft vervolgens niet te betalen. Tenzij het bedrag hoger dan je resterende CoolblueTegoed is of als je producten gekozen hebt die niet binnen je Thuiswerkwinkel vallen. Dan kies je zelf met welke betaalmethode je het restant wilt afrekenen.
Bekijk de stappen ook in deze video.
Ik heb geen mail gehad om mijn account te activeren voor mijn Thuiswerkwinkel. Hoe log ik alsnog in?
Er zijn twee opties. Heb je zelf al een Coolblue-account aangemaakt op je zakelijke mailadres?
Ja, ik heb zelf al een account aangemaakt. Log dan in met je huidige wachtwoord.
Nee, ik heb nog geen account. Je account staat voor je klaar, maar moet nog worden geactiveerd. Maak een wachtwoord aan. Daarna kan je inloggen. Let op: vul je zakelijke mailadres in.
Wordt mijn bestelling morgen bezorgd als ik vandaag bestel?
Bij het plaatsen van je bestelling kies je uit de beschikbare dagen een bezorgmoment dat jou uitkomt. Door Black Friday-drukte kan je pakketje langer onderweg zijn. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd.