Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Bestellen als zakelijke klant

Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestellingen?

Wij brengen graag een offerte uit. Hiervoor geldt een minimale bestelwaarde van €1000 exclusief btw of minimaal 4 stuks van hetzelfde product.

Kan ik online een bestelling op rekening plaatsen?

Ja, dat kan, Om op rekening te bestellen moet je wel minstens 1 jaar ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel en minstens 9 werknemers in dienst hebben. Neem contact op met Coolblue Zakelijk voor een kredietaanvraag. Deze aanvraag duurt ongeveer 1 werkdag. Zodra je kredietaanvraag is goedgekeurd kan je op de betaalwijze pagina kiezen voor de betaaloptie ‘betalen op rekening’. Zo bestel je ook gemakkelijk in het weekend en tijdens de avonduren.

Kan ik op rekening bestellen?

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor moet je wel minimaal 1 jaar ingeschreven zijn bij de KBO en minsten 9 werknemers in dienst hebben. Neem contact op met Coolblue Zakelijk om een kredietaanvraag te doen. Een kredietaanvraag duurt maximaal 1 werkdag.

Kan ik producten bestellen zonder btw?

Nee, Coolblue factureert altijd met Nederlandse btw. Op het moment jouw onderneming btw-plichtig is kan deze btw teruggevorderd worden via de btw-aangifte. Slechts in enkele gevallen brengen wij geen btw in rekening of verleggen wij de btw naar jou. Bijvoorbeeld als je in het bezit bent van een geldig Nederlands btw-nummer én een order plaatst voor meer dan € 10.000 per goederensoort (mobiele telefoons, computerchips, laptops, tablets of spelcomputers).

Wat zijn de algemene voorwaarden voor zakelijke klanten?

Die hebben we voor je opgeschreven. Bekijk de algemene voorwaarden voor zakelijke klanten (pdf).

Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?

Dat is afhankelijk van je wensen. Neem hiervoor contact op met jouw accountmanager bij Coolblue Zakelijk.

Hoe vraag ik een offerte aan?

Neem contact op met Coolblue Zakelijk voor een offerte op maat. Bel ons op 010 79 88 969 of mail je offertevraag naar zakelijk@coolblue.nl.
We zijn open van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.

Kan ik via mijn inkoopsysteem bestellen?

Ja, wij bieden een OCI-koppeling aan. Dit maakt het mogelijk om vanuit je inkoopsysteem een bestelling te plaatsen bij Coolblue. Hiervoor heb je een inkoop- of ERP-systeem nodig. Wil je een koppeling opzetten tussen je inkoopsysteem en Coolblue? Neem dan contact op met Coolblue Zakelijk.

Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?

Is het product 'tijdelijk uitverkocht'? Dat betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Meld je aan op de productpagina om op de hoogte gehouden te worden. Dan ontvang je per e-mail of per sms een bericht zodra het product weer beschikbaar is. Is het product 'nooit meer leverbaar'? Dat betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan.

Neem contact op met jouw accountmanager als je advies wilt over een alternatief product dat wel op voorraad is.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.