Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Abonnementen

Hoe werkt een abonnement?

Met een abonnement van Coolblue krijg jij voor een vast maandbedrag een product van hoge kwaliteit dat het altijd doet. Met gratis reparatie of vervanging, zodat je nooit zonder komt te zitten. Na 1 jaar kun je het abonnement kosteloos opzeggen. We komen het product dan weer ophalen, want het blijft van Coolblue. Een abonnement is namelijk geen vorm van afbetaling.

Kan ik het product uit mijn abonnement overkopen?

Ja, na 12 maanden kun je het apparaat uit je abonnement overkopen. Tot die tijd is het apparaat wat je gebruikt van Coolblue. Ben je benieuwd wat het kost om jouw product over te kopen? Stuur dan een mailtje naar abonnementen@coolblue.nl. Binnen één werkdag ontvang je een reactie met een aanbod. Je bent natuurlijk niet verplicht om het aanbod te accepteren.

Hoe bestel ik een abonnement?

Bekijk de pagina abonnementen voor alle producten waar je bij Coolblue een abonnement voor af kunt sluiten. Product gevonden? Ga naar de productpagina van dat product en kies bovenaan de pagina voor ‘als abonnement’ bij type bestelling. Volg vervolgens de stappen vanaf het winkelmandje.

Je gaat bij het bestellen door een automatische acceptatietoets. Als je door de acceptatietoets heen komt, betaal je bij het afrekenen alleen de eenmalige abonnementskosten. We komen het product bij je bezorgen op het door jou gekozen moment. De afschrijving van het abonnement vindt daarna elke maand rond de 29e plaats.

Is je product nog niet bezorgd en wil je je bestelling annuleren? Dat kan in je Mijn Coolblue account. Wil je de bestelling wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe werkt de betaling van een abonnement?

Als je een product met een abonnement bestelt, betaal je eerst de eenmalige kosten (€ 49,- tot € 149,-). Daarna betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. De hoogte van het maandbedrag verschilt per product. Rond de 29e van iedere maand schrijven we de abonnementskosten van je rekening af. Een abonnementsmaand bij Coolblue loopt van de 27e tot en met de 26e van de volgende maand en je betaalt de huur van je product altijd een maand vooruit.

Hoelang loopt een contract?

Een abonnement bij Coolblue loopt voor minimaal 12 maanden. Na deze 12 maanden loopt het contract door zo lang als je wil. Je kan dan iedere maand kosteloos opzeggen.

Een abonnement is geen vorm van afbetaling. Het product blijft van Coolblue. Na de eerste 12 maanden is het wel mogelijk om het product over te kopen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij bieden je op jouw verzoek een koopoptie aan.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Je abonnement opzeggen regel je eenvoudig via onze klantenservice. Dit is kosteloos na 12 maanden en het opzegtermijn is één maand.

Kosteloos opzeggen kan ook tijdens de tevredenheidsgarantie. Deze periode duurt tot 30 dagen na het afsluiten van je abonnement. Daarna loopt het contract en kun je deze niet opzeggen. Als je dit toch wil, betaal je alsnog de resterende maanden. Tijdens de looptijd kun je je contract wel overdragen aan iemand anders.

Waarom betaal ik bij mijn de eerste factuur meer dan verwacht?

Omdat je ook betaalt voor de dagen tussen het ontvangen van je product en de startdatum van de factuurperiode. We leggen je graag uit hoe dit werkt aan de hand van een voorbeeld.

Kan ik een cashback, korting of gratis product krijgen bij aanschaf van een abonnement?

Helaas profiteer je bij een abonnement niet van cashbacks, kortingen of gratis producten.

Hoe kan ik mijn abonnement overdragen?

Stuur een mail naar abonnementen@coolblue.nl met het ordernummer. Geef in deze mail ook de volgende gegevens van de nieuwe eigenaar door:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

Degene die het contract overneemt ontvangt binnen 3 werkdagen een iDEAL-betaalverzoek van €0,01. Direct na het betalen van dit betaalverzoek is de overdracht gelukt. Vanaf dan wordt het termijnbedrag elke maand van het nieuwe rekeningnummer afgeschreven.

Hoe werkt de reparatie service?

Als je product met abonnement kapot gaat, kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij zorgen dan dat hij snel gerepareerd of vervangen wordt. Zonder zorgen over garantietermijnen en reparatiekosten. Voor witgoed en grote keukenapparatuur regelen we dit binnen 48 uur.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

De kosten van een abonnement worden maandelijks automatisch van je rekening afgeschreven. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Dat doe je eenvoudig door te mailen naar klantenservice@coolblue.nl.

Wat moet ik doen wanneer ik ga verhuizen?

Mail je nieuwe adres en je ordernummer dan naar abonnementen@coolblue.nl. Zo weten wij waar we je product aan het eind van je abonnement moeten ophalen. Je mag je product met Coolblue abonnement gewoon zelf verhuizen.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.