Reparatie aanmelden
Reparatie aanmelden
Vraag gemakkelijk een reparatie aan.
Hoe meld ik mijn reparatie aan?
Je reparatie meld je aan via het online retourformulier of in de winkel.
In de winkel
Neem je product in de verpakking mee naar de winkel. Daar kijken we of we het probleem meteen kunnen oplossen. Als dat niet lukt, sturen we je product op voor reparatie. Dit gaat sneller dan via de post.
Online
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Staat je product niet tussen de bestellingen?
Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.
Kan ik extra grote producten zoals witgoed en keukenapparatuur ook online aanmelden voor reparatie?
Jazeker, het aanmelden van je reparatie kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding neemt een monteur binnen 48 uur contact met je op om een afspraak te maken. Wees voorbereid: de leverancier kan wat meer informatie nodig hebben over je product. Houd het serienummer, eventuele foutcode en andere relevante informatie bij de hand.
Als je product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Heb je een wasmachine, wasdroger of was/droog combinatie die niet meer onder de fabrieksgarantie valt? Onze eigen witgoed reparatie service helpt je graag, ook als je het product niet bij ons gekocht hebt. Kijk hier voor meer informatie en meld je reparatie aan.
Wat als mijn product niet tussen mijn bestellingen staat?
Het kan zo zijn dat je met een ander Coolblue account de bestelling hebt geplaatst. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft. Weet je dit niet meer? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn telefoon of tablet nog steeds in de winkel laten repareren?
Ja, je kunt langskomen op afspraak tot 1 november 2024.