Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Bezorging en installatie van witgoed en keukenapparatuur

Wat kan ik verwachten als jullie mijn product plaatsen en aansluiten?

  • We zetten je product waterpas op de door jou gewenste plek.
  • We sluiten je product aan.
  • We nemen het verpakkingsmateriaal weer mee.
  • We nemen je oude apparaat mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte.
  • We gaan niet weg tot alles werkt. Beloofd.

Nemen jullie mijn oude product gratis mee?

Ja, onze bezorger neemt een apparaat van vergelijkbaar formaat mee. Bereid zelf een aantal dingen voor:

  • Maak je apparaat leeg, schoon en droog.
  • Gaat het om een wasmachine of droger? Ontkoppel dan de slangen. Bekijk hiervoor de instructievideo.
  • Zet ’m klaar bij je voordeur. Als je hebt gekozen voor het plaatsen en aansluiten van je product, dan nemen we je oude product mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte.

Tijdens de bezorging geef je jouw oude product gratis mee. Als het apparaat nog niet klaarstaat, dan kunnen we voor € 50,- terugkomen op een andere dag.

PostNL neemt je kleine keukenapparatuur mee als het klaarstaat bij de voordeur. Verpak het product in een doos met verzendlabel. Hier lees je hoe je dit doet.

Tot waar in huis bezorgen jullie wasmachines of andere grote producten?

We tillen je product tot net voorbij de voordeur. Woon je in een appartement? Dan tillen we je apparaat via de trap naar de 4e verdieping. Met de lift is geen verdieping ons te hoog. Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past.

Bezorging met extra (installatie)service
Kies je voor één van onze services? Dan tillen we je product naar elke gewenste plek in huis en sluiten 'm daar voor je aan. Als de service beschikbaar is, voeg je deze toe aan je bestelling op de pagina van je gekozen product.

Zware producten zoals een Amerikaanse koelkast bezorgen we alleen op de begane grond.

Welke extra services bieden jullie bij de bezorging van witgoed of keukenapparatuur?

We bieden verschillende extra services aan bij de bezorging. Deze bekijk en kies je op de pagina van het door jou gekozen product. De kosten van een extra service vind je ook terug op die pagina.

Aansluitservice voor wasmachines en drogers

  • We zetten je wasmachine, droger of was-droogcombinatie neer waar jij dat wil en sluiten hem meteen voor je aan. Ook als je een trekschakelaar hebt.
  • Je oude apparaat nemen we gratis voor je mee vanaf de plek waar je ‘m gebruikte. Koppel ‘m wel alvast los en maak ‘m schoon. In deze video zie je hoe je dat doet.
  • Als je een wasmachine én droger hebt, plaatsen we deze met behulp van een tussenstuk bovenop elkaar.

Inbouwservice voor keukenapparatuur

  • We zetten je product op de gewenste plek in huis neer, zetten hem waterpas en sluiten hem aan.
  • We bouwen je product in en monteren het frontpaneel voor bijvoorbeeld je koelkast of vaatwasser.
  • Op sommige producten draaien we ook de standaard draairichting van de deur voor je om.
  • Je oude product bouwen we gratis voor je uit en nemen we voor je mee.

Drempellevering
Wanneer je geen service kiest, krijg je drempellevering. We zetten het apparaat dan tot net over de drempel van je woning neer. Woon je in een appartmentencomplex en heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping. Amerikaanse koelkasten kunnen we door hun omvang en gewicht geen treden op tillen. We nemen je oude apparaat gratis voor je mee als 'ie leeg en schoon klaarstaat bij de voordeur.

Bezorging op de Waddeneilanden
Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruikmaken van onze extra services. Daar bezorgt onze bezorgpartner je bestelling.

Bouwen jullie mijn product ook in?

Ja, je kiest de inbouwservice op de pagina van je gekozen product of in je winkelwagen. Daar zie je ook de kosten van de extra services. Staat er geen extra service op de pagina? Dan bouwen we dit product niet in.

De volgende inbouwservices bieden wij aan:

  • Vaatwassers
  • Koelkasten
  • Amerikaanse koelkasten
  • Vriezers
  • Ovens
  • Magnetrons

Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruikmaken van onze inbouwservice. Daar bezorgt onze bezorgpartner je bestelling.

Kan ik een specifiek bezorgmoment kiezen voor witgoed en keukenapparatuur?

Bij elk product kan je zelf de gewenste bezorgdag kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling. We bezorgen elke dag, ook op zondag.

Voor de meeste producten die onze eigen bezorgdienst bezorgt, kan je ook een tijdvak kiezen dat jou het beste uitkomt. Je hebt de volgende opties:

Ochtend: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur (tussen 09.00 en 13.00 uur op zondag)

Middag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur (tussen 13.00 en 18.00 uur op zondag)

Avond: bezorging tussen 17.00 uur en 22.00 uur (deze optie is er niet op zondag)
Aan deze tijdvakken zijn kosten verbonden die variëren van € 9,- tot € 39,-, afhankelijk van de gekozen bezorgdag en het gekozen bezorgmoment.

Je kan natuurlijk ook kiezen voor gratis bezorging:

Hele dag: bezorging tussen 07.30 uur en 22.00 uur (tussen 09.00 en 18.00 uur op zondag)
Je kiest een tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling, in de stap na je winkelmandje. Zodra je bezorging is ingepland, kan je het tijdvak niet meer wijzigen.

Voor kleinere pakketjes die PostNL bezorgt, kan je kiezen voor standaard bezorging tussen 08.00 en 22.00 uur (tussen 11.00 en 19.00 uur op zondag), of avondbezorging tussen 18.00 en 22.00 uur (€ 0,99).

Hoe kan ik me voorbereiden op de bezorging van witgoed en keukenapparatuur?

Bezorging van product zonder extra services

  • We tillen je product tot net voorbij de voordeur. Woon je in een appartement? Dan tillen we je apparaat via de trap naar de 4e verdieping. Met de lift is geen verdieping ons te hoog. Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past.
  • Wil je dat we een oud apparaat meenemen? Zet deze dan alvast klaar bij je voordeur en lees alvast onze doe-het-zelf tips voor het plaatsen en aansluiten van je product.

Bezorging van product met extra aansluitservice
Bereid je voor op een veilige bezorging van jouw product:

  • Moet je apparaat op de afvoer worden aangesloten? Controleer dan of je een afvoerpijp hebt en of 'ie minimaal 15 centimeter lang is. Is dat niet het geval? Zorg dan dat dit in orde is voordat we komen installeren.
  • Je hebt een Y-stuk nodig als je 2 afvoerslangen tegelijk wilt aansluiten op dezelfde afvoer. Bijvoorbeeld als je een wasmachine en droger naast elkaar hebt staan. Dit Y-stuk bestel je samen met je wasmachine of droger.
  • Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past. Zorg ook dat het apparaat op de plek van installatie past.
  • Heb je een oud product dat we weer voor je meenemen? Koppel 'm dan alvast los.

Bezorging met inbouwservice
Bouwen wij je product voor je in? Check voordat je bestelt:

  • Lees hier hoe je controleert of het frontpaneel en de bestaande nis geschikt zijn voor je nieuwe vaatwasser. Heb je geen frontpaneel? Maak dit dan in orde voordat we langskomen.
  • Zorg dat je oude apparaat niet is vastgelijmd aan de grond, het aanrechtblad of aangrenzende keukenkasten.
  • Heb je geen toevoerkraan of is die verkalkt of verroest? Heb je geen afvoerpijp of is 'ie korter dan 15 centimeter? Zorg dan dat dit in orde is voordat we komen installeren.
  • Bekijk of er al aansluitpunten zijn voor elektra. Is dit niet het geval, neem dan contact op met een elektricien voordat we komen installeren.
  • Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past. Zorg ook dat er genoeg ruimte is om te installeren.
  • Haal je oude inbouw product leeg. Wij bouwen hem voor je uit en nemen hem gratis mee als je voor deze gratis service hebt gekozen.

Hoe bereid ik me voor op een inbouw service?

  • Lees hier hoe je controleert of het frontpaneel en de bestaande nis geschikt zijn voor je nieuwe vaatwasser. Heb je geen frontpaneel? Maak dit dan in orde voordat we langskomen.  Heb je geen frontpaneel? Maak dit dan in orde voordat we langskomen.
  • Zorg dat je oude apparaat niet is vastgelijmd aan de grond, het aanrechtblad of aangrenzende keukenkasten.
  • Heb je geen toevoerkraan of is die verkalkt of verroest? Heb je geen afvoerpijp of is 'ie korter dan 15 centimeter? Zorg dan dat dit in orde is voordat we komen installeren.
  • Bekijk of er al aansluitpunten zijn voor elektra. Is dit niet het geval, neem dan contact op met een elektricien voordat we komen installeren.
  • Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past. Zorg ook dat er genoeg ruimte is om te installeren.
  • Haal je oude inbouw product leeg. Wij bouwen hem voor je uit en nemen hem gratis mee als je voor deze service hebt gekozen.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 09.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.