Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Bezorgproblemen

Volg de status van je bestelling

Zo weet je precies wanneer je jouw bestelling in huis hebt.

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?

Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Bezorging van een groot product via Coolblue

Voor de bezorging van bijvoorbeeld een wasmachine, koelkast of televisie bel je met onze klantenservice. Zij plannen graag een nieuw bezorgmoment met je in voor een andere dag.

Bezorging van een klein product via Coolblue

De bezorger belt je om zeker te weten dat je niet thuis bent en of hij je bestelling bij de buren kan bezorgen. Als dat niet kan, nemen we je bestelling weer mee terug. Je krijgt dan een mail van ons waarin je een nieuw bezorgmoment kunt kiezen.

Bezorging via PostNL

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl of via de PostNL app vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd.

PostNL
In de verzendbevestiging vind je een of meerdere linkjes naar de Track & Trace van je pakketje(s). Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakketje er na 3 dagen nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

CoolblueBezorgt of CoolblueFietst
Is je bestelling deels geleverd door CoolblueBezorgt of CoolblueFietst? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mis je een onderdeel van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk makkelijk de status van je bestelling in Mijn Coolblue. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.

Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

1. Bezorging door PostNL

  • Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen.
  • Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL.
  • Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Coolblue en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.

2. Bezorging door Coolblue
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Op mijn PostNL Track & Trace staat dat mijn pakket bezorgd is, maar ik heb niks ontvangen. Hoe kan dat?

Wat vervelend dat je jouw pakketje nog niet in huis hebt. Je kunt zelf een paar dingen doen:

  • Wacht nog even af of de bezorger langskomt. Soms scant de bezorger meerdere pakketten in een keer en belt hij later vandaag bij je aan.
  • Controleer of in je Track & Trace staat waar je pakket bezorgd is. Als je niet thuis bent, bezorgt de PostNL bezorger bij de buren of bij een PostNL-punt.
  • Vraag aan je buren of je pakket daar bezorgd is.

Heb je dit allemaal geprobeerd en heb je nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Bekijk de laatste updates van je pakketje via je Track&Trace in Mijn Coolblue. Controleer ook of je een mail van ons hebt ontvangen.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?

Wacht nog even af, want misschien komt je pakketje op een andere dag. Heb je 'm na 3 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.