Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Ophalen in onze winkels

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
  • Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Hoe kan ik een product vandaag nog ophalen in de winkel?

Als een product op voorraad is, kan je het online reserveren en vandaag nog ophalen in de winkel. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is: klik op de knop "Ophalen in de winkel".
Is het product nu niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen en vanaf de volgende dag ophalen. Betalen hoeft pas in de winkel.

Hoe lang blijft mijn bestelling in de winkel liggen?

Tijdens het bestellen kies je een datum waarop je je product komt ophalen in de winkel. Vanaf die dag blijft het 5 dagen voor je in de winkel liggen.

Moet ik vooraf betalen als ik een bestelling wil ophalen in de winkel?

Dat hoeft niet. Je kiest tijdens het bestellen of je jouw bestelling vooraf betaalt of bij het ophalen in de winkel.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaarligt in de winkel?

We sturen je een e-mail zodra je bestelling klaarligt in de winkel. Vanaf dat moment blijft het product 5 dagen voor je in de winkel liggen. Neem deze e-mail mee tijdens je winkelbezoek en toon 'm aan de winkelmedewerker.

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen in de winkel’ of kom langs om je bestelling te plaatsen.

Kan iemand anders mijn bestelling komen ophalen in de winkel?

Ja, dat kan. Zodra je bestelling klaarligt in de winkel, krijg je nog een mail met je ordernummer. Stuur die e-mail door naar deze persoon, die 'm kan tonen bij het ophalen. Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Wanneer ligt een product op voorraad in de winkel?

Als het product in het magazijn van de winkel ligt, noemen we dit winkelvoorraad. Je kan het product dan reserveren en dezelfde dag nog ophalen.

Producten die op voorraad liggen in de winkel kan je niet altijd ook bekijken. Op de pagina van de winkel zie je welke producten je kan ervaren. Hier vind je een overzicht van alle winkels.

Kan ik een product ophalen in de winkel als het online tijdelijk uitverkocht is?

Ja, soms ligt een product nog wel in de winkel terwijl het online is uitverkocht. Je kunt 'm dan online reserveren, zodat je zeker weet dat hij er nog ligt als je langskomt. Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Hoe weet ik of een product op voorraad is in de winkel?

Op de productpagina en bij het kiezen van je bezorgmethode zie je waar je product op voorraad is.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.