Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Bezorging en installatie van televisies

Kunnen jullie mijn nieuwe televisie installeren en ophangen?

Ja. Je kan deze extra services selecteren op de pagina van het door jou gekozen product.

TV installeren

  • We installeren je tv direct bij de bezorging
  • We pakken de tv uit en monteren hem op de voet
  • We verbinden het toestel met een werkend tv signaal en stellen de zenders in
  • We verbinden de tv met wifi en je randapparatuur, zoals je dvd speler of soundbar
  • We nemen je oude toestel mee als je wilt

Voor een aantal televisies waar je een soundbar bij koopt, installeren we ook de soundbar. Je vindt de service op de pagina van het door jou gekozen product.

TV installeren én ophangen

  • We pakken de tv uit en hangen hem met een bij Coolblue gekochte beugel aan de muur.
  • We verbinden het toestel met een werkend tv signaal en stellen de zenders in.
  • We verbinden de tv met wifi en je randapparatuur, zoals je dvd speler of soundbar.
  • We nemen je oude toestel mee als je dit wilt.

Voor een aantal televisies waar je een soundbar bij koopt, installeren we ook de soundbar en hangen deze voor je op. Je vindt de service op de pagina van het door jou gekozen product.

Ophang- en installatiecheck
De bezorger kan je televisie alleen voor je ophangen en installeren als:

  • je muur is gemaakt van massief baksteen of massief beton. We monteren tv's niet aan plafonds.
  • er een werkend tv signaal is op de plek waar de televisie komt te staan;
  • je alle benodigde kabels (zoals een HDMI kabel) in huis hebt ten tijde van de installatie. Heb je deze nog niet? Bestel ze;
  • de randapparatuur zoals een soundbar niet met kabels door het huis getrokken hoeft te worden. We installeren randapparatuur alleen bij de televisie.

Neemt de bezorger mijn oude televisie mee?

Ja, de bezorger kan je televisie direct meenemen. Hoe dat precies werkt, hangt af van het soort bezorging.

Bezorging door CooblueBezorgt

Zorg dat je oude televisie klaarstaat bij de voordeur. Heb je bij je nieuwe televisie gekozen voor installatie? Dan nemen we je oude televisie mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte. Let op: staat hij niet klaar of wil je 'm nog wat langer gebruiken? Dan kunnen we voor € 50,- terugkomen op een andere dag.

Bezorging door PostNL

De PostNL bezorger neemt je oude product mee als je deze instructies volgt.

Je kan ook altijd je oude televisie afgeven bij een van onze winkels of een milieustraat bij jou in de buurt.

Hoe bereid ik me voor op een televisie installatie- of ophangservice?

Installatieservice

  • Zorg voor een werkend televisiesignaal op de plek waar de televisie komt te staan. Zo stellen wij je zenders in.
  • Zorg dat je een werkend wifi signaal hebt op de plek waar de televisie komt te staan. Dan verbinden wij je tv met internet.
  • Wil je TV kijken via een CI+ module? Zorg dan dat je een geschikte CI+ module in huis hebt. In ons advies artikel lees je hier alles over.
  • Zorg dat je alle benodigde kabels (zoals een HDMI kabel) in huis hebt voor de installatie. Heb je deze nog niet? Bestel ze dan alvast.

Ophangservice

  • Dit kan alleen als je muur is gemaakt van massief baksteen of massief beton. Weet je niet welk type muur je hebt? Kijk dan op onze adviespagina. We monteren je tv niet aan het plafond.
  • Bereid daarnaast dezelfde punten voor als voor de installatieservice.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen voor mijn televisie?

Bezorgen

Ja, voor grote televisies kun je het bezorgmoment kiezen dat jou het beste uitkomt. Je hebt de volgende opties:

  • Ochtend: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur
  • Middag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur
  • De hele dag: bezorging tussen 07.30 uur en 17.00 uur

Bij bezorging in de ochtend of middag betaal je bezorgkosten. Die kosten variëren van € 9,- tot € 39,- afhankelijk van de gekozen bezorgdag en het gekozen bezorgmoment. Bezorging over de hele dag is gratis.

Voor de televisies die we bezorgen met onze bezorgpartners kies je helaas niet zelf een bezorgmoment. Je ontvangt een tijdvak zodra de bezorger onderweg is naar jou. Houd je Track & Trace in de gaten voor de actuele bezorgtijden.

Installeren én ophangen

Ja, voor het installeren én ophangen van je TV selecteer je de dag die jou het beste uitkomt. We komen dan tussen 07.30 en 18.00 op de door jou gekozen dag.

  • Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Daarin vind je een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Houd deze in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.
  • In de nacht voor de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per mail een tijdvak van 1 uur. We doen ons uiterste best om je product binnen dat tijdvak te bezorgen.
  • Als onze eigen bezorgers bij je langskomen, bellen ze je een kwartier voor aankomst.

Hoe kan ik me voorbereiden op de bezorging van mijn televisie?

Dat hangt af van de services die je gekozen hebt. Zie hieronder de voorbereiding per service.

Normale gratis service

  • We zetten je nieuwe televisie bij de voordeur neer.
  • We nemen je oude televisie mee als hij klaarstaat bij de voordeur.

Komt een van onze bezorgpartners je televisie bezorgen? Een PostNL bezorger neemt je oude product mee als je deze instructies volgt. Je kan ook altijd je oude televisie afgeven bij een van onze winkels, een PostNL-punt of een milieustraat bij jou in de buurt.

Installatieservice

  • Zorg voor een werkend televisiesignaal op de plek waar de televisie komt te staan.
  • Zorg dat je alle benodigde kabels (zoals een hdmi kabel) in huis hebt voor de installatie. Heb je deze nog niet? Bestel ze dan alvast.
  • Zorg dat de randapparatuur, zoals een soundbar, niet met kabels door het huis getrokken hoeft te worden. We installeren je randapparatuur alleen bij de televisie.

Installatie- en ophangservice

  • Dit kan alleen als je muur is gemaakt van massief baksteen of massief beton. We monteren tv's niet aan plafonds.
  • Deze service leveren we alleen als je een muurbeugel koopt. Zo weten we zeker dat ‘ie past.
  • Bereid verder hetzelfde voor als genoemd voor de installatieservice.

Hoe houden jullie me op de hoogte van de bezorging van mijn televisie?

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Daarin vind je een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Houd deze in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Komen onze Coolblue bezorgers je televisie bezorgen? Dan ontvang je op de dag voor je bezorging rond 22.00 uur een mail met een tijdvak van 4 uur. Daarna ontvang je in de nacht een specifieker tijdvak van 1 uur.Onze bezorgers bellen je een kwartier voor aankomst.

Komt een van onze bezorgpartners je televisie bezorgen? Je ontvangt op de bezorgdag een tijdvak waarin ze je televisie bezorgen. Houd hiervoor ook goed de Track & Trace in de gaten voor de meeste actuele bezorginformatie.

Heb je één van deze mails niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 09.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.