Black Friday: bezorgen
Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
Als een product op voorraad is in de winkel, haal je 'm vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".
Wordt mijn bestelling morgen bezorgd als ik vandaag bestel?
Bij het plaatsen van je bestelling kies je uit de beschikbare dagen een bezorgmoment dat jou uitkomt. Door Black Friday-drukte kan je pakketje langer onderweg zijn. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Bekijk de laatste updates van je pakketje via je Track&Trace in Mijn Coolblue. Controleer ook of je een mail van ons hebt ontvangen.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht nog even af, want misschien komt je pakketje door Black Friday-drukte op een andere dag. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Wat als mijn bezorging vertraagd is?
Vervelend dat je bestelling is vertraagd. Bij een vertraging is er 80% kans dat je je pakketje alsnog de volgende dag in huis hebt. In Mijn Coolblue bekijk je makkelijk de status van je bestelling. Hier vind je ook je Track & Trace.
Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met onze klantenservice. We helpen je graag met een oplossing.
Wat is de status van mijn bestelling?
In Mijn Coolblue bekijk je makkelijk waar je pakketje is. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.
Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat is de status van mijn bestelling?
Bekijk makkelijk de status van je bestelling in Mijn Coolblue. Door de Black Friday-drukte is de kans groter dat je pakketje vertraging oploopt. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.
Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd.
PostNL
In de verzendbevestiging vind je een of meerdere linkjes naar de Track & Trace van je pakketje(s). Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakketje er na 5 dagen nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
CoolblueBezorgt of CoolblueFietst
Is je bestelling deels geleverd door CoolblueBezorgt of CoolblueFietst? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Mis je een onderdeel van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.