Bezorg- en ophaalopties
Kan ik een tijdvak kiezen voor de bezorging van mijn product?
Voor kleine producten kies je voor standaard bezorging of avondbezorging. Standaardbezorging is tussen 08.00 en 22.00 uur (tussen 10.00 en 20.00 uur op zondag) en avondbezorging is tussen 17.30 en 22.00 uur.
Voor grote producten die CoolblueBezorgt levert, kies je tegen betaling een tijdvak van 4 uur. Afhankelijk van de gekozen dag en het tijdvak betaal je extra kosten. Je kiest het tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling. Je kan kiezen voor een ochtend-, middag- of avond tijdvak.
Is mijn bezorging gratis?
Wanneer je bij het bestellen voor een hele dag kiest, is de bezorging gratis. Kies je een dagdeel, dan betaal je extra voor de bezorging van je bestelling.
Wordt mijn bestelling morgen bezorgd als ik vandaag bestel?
Bij het plaatsen van je bestelling kies je uit de beschikbare dagen een bezorgmoment dat jou uitkomt. Door Black Friday-drukte kan je pakketje langer onderweg zijn. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd.
Bezorgen jullie nog bestellingen aan huis?
Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.
Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt?
Ja, voor kleine producten kies je tijdens het bestellen voor een PostNL-punt bij jou in de buurt. Zodra je bestelling klaarligt, krijg je van PostNL bericht dat je ‘m kan ophalen. Je pakketje blijft 7 dagen liggen bij het PostNL-punt.
Hoe recycle ik mijn oude apparaat?
Wij regelen de recycling van jouw oude apparaat als je het bij ons inlevert. Je kan je product op verschillende manier bij ons inleveren:
- Je stuurt het op via een PostNL-punt of geeft het mee aan de PostNL-bezorger. Verpak het product in een doos met verzendlabel. Hier lees je hoe je dit doet.
- Je geeft je oude apparaat mee aan de Coolblue-bezorger als we een nieuw product bij jou leveren. Het is belangrijk dat het oude apparaat een vergelijkbaar formaat heeft en klaarstaat bij de voordeur.
- Kom langs in één van onze winkels en lever je oude product in.
Hoe heb ik mijn pakketje het snelst in huis?
Je hebt je bestelling het snelst in handen als je 'm ophaalt in de winkel. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop 'Ophalen in de winkel' en haal 'm vandaag nog op.
Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
Als een product op voorraad is in de winkel, haal je 'm vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".
Hoe werkt doordeweekse avondlevering?
Bij avondbezorging bezorgt PostNL je pakketje de volgende werkdag tussen 17.30 en 22.00 uur.
Avondbezorging kost € 0,99 en kies je bij het plaatsen van je bestelling. Zie je het niet staan? Dan bieden we het helaas niet aan voor jouw producten.
De grotere producten, zoals een wasmachine, bezorgen we met CoolblueBezorgt. Dit doen we ook 's avonds, maar niet op zondag. Kies tijdens het bestellen voor het betaalde avond-tijdvak op de dag die jou het beste uitkomt.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.
- Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
- Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
- Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.
Hoe werkt bezorging op de Waddeneilanden?
We kunnen niet zelf bezorgen op de Waddeneilanden, dus we werken samen met eilandvervoerders. Bezorging gaat daarom net anders dan wat standaard op onze website staat.
Bezorgdag kiezen
Tijdens het plaatsen van je bestelling kies je een bezorgdag. Dit is de dag waarop we je bestelling overdragen aan de eilandvervoerder. Die vervoerder neemt vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op om een bezorgafspraak te maken.
Installatieservices
Eilandvervoerders bieden geen installatieservice aan. Daarom is het niet mogelijk om onze installatieservices te ontvangen als je op een Waddeneiland woont. Had je al een service besteld en betaald? Neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat je je geld terugkrijgt.
Oud product meegeven
Het meegeven van je oude product - bijvoorbeeld je oude wasmachine - om deze te recyclen kan niet bij de eilandvervoerders.
Extra zware producten
Op de Waddeneilanden bezorgen we geen producten die zwaarder zijn dan 90kg. Denk bijvoorbeeld aan Amerikaanse koelkasten.