Reparatie en retouren
Natuurlijk staan we ook na je aankoop voor je klaar. In onze winkels helpen we je graag verder met al je praktische en technische vragen. We zoeken ook samen naar een oplossing als je product niet naar behoren werkt. Heb je je bedacht? Geen probleem. Terugsturen, ruilen of je geld terug kan binnen de 30 dagen bedenktijd.
Reparatieservice
Is het probleem of defect niet direct in de winkel op te lossen? Dan kunnen we het product voor je repareren. We zullen samen het product bekijken en noteren wat er mis mee is, zodat we dit aan onze reparateur kunnen doorgeven.
Als je jouw product eerst aanmeldt via het online retourformulier, kunnen we je snel helpen in de winkel.
Zodra we het product hebben opgestuurd ter reparatie, houden we je via e-mail op de hoogte van de status van je product. Na de reparatie hoef je de deur niet meer uit: als je wilt, sturen we het gerepareerde product naar je op. Of je haalt je product gewoon weer op in de winkel.
Meer weten over reparaties en garantie? Bekijk onze klantenservicepagina.
Omruilen of geld terug?
Voldoet je product toch niet helemaal aan je verwachtingen? Breng je product terug naar de winkel binnen de 30 dagen én in de originele verpakking en dan ruilen we het voor je om. Daar doen we niet moeilijk over. Onze specialisten controleren direct je product en helpen je met plezier een product te vinden dat wél bij je past. Of je krijgt gewoon je geld terug. Dat kan natuurlijk ook.
Meld je product alvast aan via het online retourformulier zodat we je in de winkel zo goed mogelijk kunnen helpen. Weet je al voor welk product je het wil omruilen? Reserveer dat product dan eerst op de website via de productpagina. Dan laten we je weten of je het nieuwe product vandaag of morgen direct kan meenemen, wanneer je het andere product komt omruilen.
Na 30 dagen is het niet meer mogelijk om je product te retourneren. Je hebt nog wel minimaal 2 jaar garantie op je product. Alle informatie rondom het retourproces en garantie, vind je op onze klantenservicepagina.