Hoe los je aansluitproblemen met je Turtle Beach Stealth Gen 2 op?
Installatie problemen oplossen
Doorloop de 3 stappen om problemen met je Turtle Beach Stealth Gen 2 PlayStation gaming headset op te lossen:
- Stap 1. Download de recovery tool
- Stap 2. Doorloop het herstelproces
- Stap 3. Koppel de headset aan je PlayStation
Stap 1: download de recovery tool
Allereerst is het belangrijk dat je de recovery tool download, volg de stappen hieronder en je bent al goed op weg.
- Download de Stealth 700 Gen 2 PlayStation recovery tool via de link hieronder.
- Koppel de headset aan de pc via de meegeleverde usb C kabel.
- Dubbelklik op de tool om hem te starten: “Stealth700_PlayStation_Gen2_Recovery-v2.0.3.EXE”.
Stap 2: doorloop het herstelproces
Er verschijnt een nieuw tabblad in beeld met de vraag of jouw gaming headset verbonden is via de usb kabel. Klik op 'ja'. Wanneer Windows Defender om toestemming vraagt, druk je op 'toestaan'. Doorloop nu het herstelproces.
Stap 3: koppel de headset
Hierna ontkoppel je de headset door de kabel uit de pc te halen. Volg de onderstaande stappen om je headset te koppelen aan je PlayStation.
- Koppel de headset via de meegeleverde usb ontvanger aan je PlayStation console.
- Druk de headset aan en deze koppelt zich automatisch aan je console. Wanneer de headset gekoppeld is, hoor je een geluidssignaal en zie je de led indicator oplichten.
Je bent nu klaar om de gaming headset te gebruiken.