Hoe meld je je aan voor het Canon PIXMA Print Plan?
Aanmelden voor het PIXMA Print Plan in 4 stappen
Via de website van Canon meld je jouw printer in 4 stappen aan.
- Stap 1: kies je printer.
- Stap 2: kies een abonnement.
- Stap 3: maak een account aan.
- Stap 4: bekijk je gegevens.
Stap 1: kies je printer
Je meldt je aan voor het Canon PIXMA Print Plan via de website van Canon. Op de pagina van het PIXMA Print Plan zie je bovenaan een knop met ‘Aanmelden’. Als je hierop klikt, kom je op een pagina waar je jouw printer of serienummer invult. Klik hierna op ‘Nu aanmelden’. De website controleert nu of jouw printer geschikt is voor het PIXMA Print Plan. Klik hierna nog een keer op ‘Nu aanmelden’.
Stap 2: kies een abonnement
Je ziet nu de 4 verschillende abonnementen van het PIXMA Print Plan. Het verschil tussen deze abonnementen is hoeveel pagina’s je per maand print. Kies het printplan dat het beste bij jouw printgedrag past en klik op ‘bestel nu’. Hierna kom je op een pagina waar je jouw abonnement afrekent. Kies je betalingswijze en klik op ‘veilig afrekenen’.
Stap 3: maak een account aan
Heb je al een Canon account? Log dan in met jouw gegevens. Als je nog geen account hebt, maak deze dan aan. Hiervoor klik je op ‘Een Canon ID-account aanmaken’. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, kies je voor ‘Mijn account aanmaken’. Rond hierna jouw bestelling af. Hierbij geef je Canon toestemming om maandelijks een bedrag van jouw rekening af te schrijven.
Stap 4: bekijk je gegevens
Via je Canon account heb je controle over jouw abonnement. Zo vind je hier jouw facturen of pas je jouw abonnement aan. Kies bijvoorbeeld een printplan met meer of minder pagina’s. Wil je jouw abonnement opzeggen? Dan doe je dit ook via je Canon account. Let erop dat jouw Canon printer altijd verbonden is met internet, zodat er een signaal wordt verstuurd zodra je inkt bijna op is. Zo heb je altijd op tijd nieuwe inkt in huis.