Defect of beschadigd product
Wat als mijn product defect is bij levering?
Doet je product niet wat het zou moeten doen bij levering? Dan raden we je aan om eerst de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al wel oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding kan je voor veel producten downloaden via de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je Mijn Coolblue-account op het product te klikken.
Heeft dit niet geholpen? Meld dan binnen 30 dagen je product aan voor een retour via het retourformulier of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen om je geld terug te krijgen of een nieuw product te ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.
Grote en zware producten komen we in de meeste gevallen bij je ophalen. Denk bijvoorbeeld aan wasmachines, koelkasten en televisies. Retourneren is altijd gratis.