Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Klantenservice

Corona aanpassingen: bezorg- en installatievragen

Bezorgen jullie mijn pakketje ook als ik in quarantaine zit

Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je 'm buiten voor ons klaarzet. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Installeren jullie mijn product nog steeds?

Ja. Voor sommige producten is het mogelijk deze te laten installeren. Je kunt de extra installatieservices selecteren op de pagina van het door jou gekozen product of in je winkelwagen.

Installeren jullie zonnepanelen met de huidige corona maatregelen?

Ja. Op basis van de meest actuele informatie rondom het coronavirus bepalen we dagelijks of dit nog verantwoord is. Als de situatie verandert en installeren niet meer mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een nieuwe datum om je zonnedak te installeren.

Gezondheidsklachten Heb je zelf klachten? Laat het ons weten. Dan maken we samen een nieuwe afspraak voor de installatie.

Zonnepanelen en laadpalen kopen Je kunt nog steeds zonnepanelen en laadpalen kopen. Onze adviseurs staan nog steeds voor je klaar om je te adviseren over het beste systeem voor jou. Ze doen dit op afstand en vanuit huis.

Hygiënische maatregelen rondom de installatie We hebben een aantal maatregelen genomen voor jouw veiligheid en die van onze installateurs. Zo houden we een gepaste afstand en schudden we ook geen handen meer. Niet zo leuk, wel zo veilig. Natuurlijk houden we onze bussen ook extra schoon.

Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Nee, het is niet meer nodig om een mondkapje te dragen of 1.5 meter afstand te houden tijdens de bezorging. Je tekent ook weer zelf voor de ontvangst van je bestelling. Vind je het wel prettig als bezorgers afstand houden en een mondkapje dragen? Geef het bij ze aan, dan doen ze dit graag voor je!

Bezorgen jullie nog bestellingen aan huis?

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.

Kan ik mijn pakketje nog steeds afhalen bij afhaalpunten en postkantoren?

Ja, je kunt bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer je via onze website je bestelling plaatst, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. Of bekijk de de PostNL locatiewijzer.

Contact opnemen

Onze klantenservice is op dit moment gesloten
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.