Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Klantenservice

Defect of beschadigd product

Wat als mijn product defect is bij levering?

Doet je product niet wat het zou moeten doen bij levering? Dan raden we je aan om eerst de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al wel oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding kan je voor veel producten downloaden via de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je Mijn Coolblue-account op het product te klikken.

Heeft dit niet geholpen? Meld dan binnen 30 dagen je product aan voor een retour via het retourformulier of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen om je geld terug te krijgen of een nieuw product te ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

Grote en zware producten komen we in de meeste gevallen bij je ophalen. Denk bijvoorbeeld aan wasmachines, koelkasten en televisies. Retourneren is altijd gratis.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 08.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.