Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Klantenservice

Tweedekans

Hoe wordt de prijs van een Tweedekans-product bepaald?

De korting op een Tweedekans-product wordt bepaald op basis van de staat van het product en de voorraad van het product. Het is niet mogelijk om te onderhandelen over de prijs.

Wat kan ik verwachten van de verpakking?

De verpakking kan bij alle staten geopend, beschadigd of opnieuw verpakt zijn. Wil je weten welke verpakking het Tweedekans-product heeft? Deze informatie is op de website aan de rechterkant naast het product te vinden.

  • Geopend: de originele verpakking is nauwelijks tot niet beschadigd. Voorbeelden zijn kleine vouwen bij de opening of deukjes in de hoeken.
  • Beschadigd: de originele verpakking heeft zichtbare beschadigingen zoals scheuren, deuken, stickerresten of delen van de bedrukking die zijn verloren.
  • Opnieuw verpakt: er zit geen originele verpakking meer omheen, maar het product is opnieuw verpakt in een stevige Coolblue-doos.

Kan ik een Tweedekans-product ophalen in de winkel?

Nee, in de winkel hebben we geen Tweedekans-producten op voorraad. Tweedekansjes ophalen in de winkel is helaas niet mogelijk.

Hoe wordt een Tweedekans-product bezorgd?

Bij Tweedekans-producten mag je dezelfde bezorging verwachten als bij nieuwe producten. Voor 23.59u besteld, is morgen in huis. Ook op zondag.

Gelden acties ook op Tweedekans-producten?

Nee. Helaas kunnen we je bij Tweedekans-producten de promoties die we op het nieuwe product hebben niet aanbieden. Ook is het niet mogelijk om (persoonlijke) kortingen te gebruiken voor Tweedekans-producten, maar je kan wel met Cadeaubonnen betalen.

Wat zijn de voorwaarden van Tweedekans?

Voor Tweedekans gelden dezelfde voorwaarden als bij nieuwe producten. Je kan dus binnen 30 dagen gratis retourneren en hebt altijd 2 jaar garantie. Wel zijn er een paar verschillen:

  • Je kunt geen extra verzekering afsluiten op je Tweedekans-product.
  • Cashback-acties en promoties met gratis accessoires zijn helaas niet geldig op Tweedekans-producten.
  • Het niet mogelijk om (persoonlijke) kortingen te gebruiken voor Tweedekans-producten, maar je kan wel met Cadeaubonnen betalen.
  • Het kan zijn dat een Tweedekans-product door ons of door de fabrikant is gerepareerd, dan geven we dit duidelijk aan.
  • Je kan je product niet in de winkel ophalen of reserveren.

Wat betekent Tweedekans?

Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert dan geven wij het een tweede kans. Bij alle Tweedekans-producten vertellen we je eerlijk wat er met het product is: we beschrijven 'm duidelijk en laten het bewijs zien op foto. Zo weet je precies wat je kan verwachten.

Door Tweedekans-producten aan te bieden helpen we jou en het milieu vooruit:

  • Zachter prijsje: ook al is er bijna geen verschil met het gloednieuwe product, we bieden Tweedekansjes aan met een mooie korting.
  • Gewoon, groen: door zelf Tweedekans-producten aan te bieden, vermijden we het onnodig weggooien en vernietigen van producten.

Je vindt al onze Tweedekans-producten hier en in de app.

Kan ik een cashback krijgen op een abonnement of Tweedekans-product?

Nee, een cashback is niet mogelijk op een abonnement of Tweedekans-product.

Wat kan ik verwachten van een Tweedekans-product?

Tweedekans-producten zijn door ons gecontroleerd en je mag verwachten dat ze nog altijd en goede staat verkeren. Er zijn verschillende staten waarin het product kan verkeren. Deze informatie is op de website aan de rechterkant naast het product te vinden. Hieronder een overzicht van alle mogelijke staten.

  • Als nieuw: het product heeft geen schade.
  • Lichte gebruikssporen: het product heeft sporen van gebruik die je mag verwachten bij normaal gebruik zoals haarfijne krasjes op de rand van het product. Foto’s van de schade zijn bijgevoegd.
  • Zichtbaar beschadigd: het product heeft zichtbare beschadigingen zoals krassen en deuken. Foto’s van de schade zijn bijgevoegd.

Mag ik mijn Tweedekans-product retourneren?

Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.

Waar kan ik een Tweedekans-product kopen?

Bekijk hier ons Tweedekans-overzicht met alle producten die jij een nieuw thuis kan geven! Je kan in het linkermenu verder filteren op bijvoorbeeld het type product of het merk. Onze Tweedekans-producten vind je ook in de app!

Heb ik garantie op een Tweedekans-product?

Ook op Tweedekans-producten bieden we binnen 30 dagen tevredenheidsgarantie. Buiten 30 dagen geldt de 2 jaar garantie die je van ons gewend bent.

Je kunt je retour of reparatie gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 08.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.