Hoe krijg ik mijn Bedrijfswinkel?
De Bedrijfswinkel
Eerste stap
In een adviesgesprek geven we je graag meer uitleg over de Coolblue Bedrijfswinkels. We bespreken samen jouw wensen en behoeften rondom een Bedrijfswinkel. Om je een zo goed mogelijk beeld te geven van de mogelijkheden plannen we graag een video call met je in. Zo leren we elkaar ook meteen kennen. Wel zo handig!
Wat zijn de voordelen?
- Portaal in jouw huisstijl.
- Het assortiment en budget bepaal je zelf.
- Vandaag besteld, morgen gratis bezorgd.
- In twee weken geregeld.
De video call
In dit gesprek kijk je samen met de coördinator naar de best passende oplossing. We vragen je bijvoorbeeld waar je nu tegenaan loopt bij het inrichten van thuiswerkplekken voor de medewerkers, of wat er nu al voor hen geregeld wordt. We hebben het ook over het budget en het assortiment. Daarnaast laten we je een voorbeeld van een Thuiswerkwinkel zien, zodat je precies weet wat je van ons kunt verwachten.
Na dit gesprek krijg je alle informatie nog een keer via mail zodat je het rustig na kunt lezen. In deze mail vind je ook een voorbeeld-assortiment en een voorbeeld van de factuur. Heb je besloten dat je met ons in zee gaat? Tof! Je vindt in de mail ook het conditieblad, de verwerkersovereenkomst en een formulier om je bedrijfsgegevens bij ons bekend te maken.
Ben je al een zakelijke klant? In dat geval hoef je je bedrijfsgegevens niet in te vullen, deze zijn dan al bij ons bekend. Daarnaast vragen we je om een lijst met alle e-mailadressen van de deelnemende medewerkers, een logo en een header mee te sturen.
Aan de slag
Hebben we alle gegevens ontvangen, dan gaan wij voor je aan de slag met het opzetten van jouw Thuiswerkwinkel, Cadeauwinkel, Kerstwinkel of CYOD-winkel. We gebruiken de aangeleverde content, zo wordt jouw eigen winkelomgeving echt een samenwerking tussen Coolblue en jouw bedrijf.
Goed om te weten: je medewerker blijft de eigenaar van het product. Vandaar dat de medewerker ook via de normale weg zijn aankoop kan doen en terecht kan bij onze klantenservice. Uiteraard ben je vrij om hierover zelf afspraken te maken met je medewerkers.
Jouw Bedrijfswinkel is een afgeschermd onderdeel van de Coolblue website die alleen toegankelijk is voor jouw medewerkers. Wanneer de winkel af is, kun je een laatste check doen en eventuele feedback aan ons doorgeven.
Een bedrijfswinkel heeft een standaard looptijd van 3 maanden, maar laat het ons gerust weten als je dit anders wilt. Wanneer alles in orde is, kan de medewerker inloggen met zijn of haar werkmail en wordt daarna gevraagd om het wachtwoord te resetten. Hierna is de Bedrijfswinkel zichtbaar met daarin de door jou gekozen productcategorieën. Producten buiten het assortiment kunnen dus niet besteld worden met het tegoed. De afhandeling van de aankoop gaat zoals je van ons gewend bent. Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd.
Facturatie
De tweede week van de eerstvolgende maand gaan we factureren. We factureren altijd het daadwerkelijk verbruikte tegoed. Het kan daarom zijn dat de facturatie van de ene maand anders is dan van de andere maand.
Daarnaast geven we geen BTW specificatie, omdat de BTW al is betaald door de medewerker bij het betalen van de bestelling. Over het tegoed dat zij gebruiken kan geen BTW geheven worden.
Alles over de Bedrijfswinkel
Ga je voor een ingerichte thuiswerkplek, wil je zorgen voor vitale medewerkers of wil je hen bedanken voor hun inzet? Met een gepersonaliseerde Bedrijfswinkel regelen we het voor je. Onze eigen specialisten adviseren je over de beste winkel voor jou. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.