3 tips als je geluidsproblemen met je Turtle Beach headset hebt?
Aan de slag om je headset geluidsproblemen op te lossen
Problemen met je Turtle Beach headset los je op meerdere manieren op. Hieronder vind je een aantal stappen om je te helpen met je Turtle Beach headset
Tip 1: reset je headset
Tip 2: update je headset
Tip 3: koppel je headset opnieuw
Reset je headset
Als je Turtle Beach headset nergens op reageert en een rood lampje laat zien, dan moet je een ‘hard reset’ uitvoeren. Hou daarvoor de ‘connect’ en de ‘mode’ knoppen twintig seconden ingedrukt. Op deze manier zet je de headset terug naar de fabrieksinstellingen. Dit lost de meeste problemen op. Zet de headset opnieuw aan en controleer of je jouw probleem nog steeds ervaart.
Update je headset
Je headset heeft problemen omdat deze niet geüpdatet is. Weet je niet hoe je zo’n update installeert? Volg deze stappen om je Turtle Beach headset te updaten.
- Download de Turtle Beach Audio Hub op je pc.
- Sluit je koptelefoon aan op je pc via een usb ingang.
- Controleer in de Turtle Beach Audio Hub of er een update beschikbaar is en installeer deze.
Controleer of je na deze stappen nog steeds problemen hebt met je headset.
Koppel je headset opnieuw
Het opnieuw koppelen van je headset lost ook veel problemen op. Lees hieronder hoe je dat precies doet.
- Schakel je headset en je console of pc uit.
- Start je apparaten op en koppel ze opnieuw.
Controleer of je na deze stappen nog steeds problemen hebt met je headset.