2 tips als je Garmin smartwatch scherm niet reageert
Reageert het scherm van jouw Garmin horloge niet goed? Misschien is je beeldscherm vastgelopen. Soms gaat je scherm helemaal niet meer aan. Meestal los je problemen met het scherm op als je de Garmin oplaadt en opnieuw opstart. In dit artikel leggen we uit hoe je problemen met je scherm oplost.
2 tips wanneer je scherm niet meer werkt
Meestal los je problemen met het scherm van je Garmin horloge zelf op. Probeer één van deze 2 oplossingen:
- Tip 1: opnieuw opstarten
- Tip 2: laad je smartwatch op
Tip 1: opnieuw opstarten
Je start een Garmin smartwatch gemakkelijk opnieuw op.
- Houd de light knop op het horloge ongeveer 30 seconden ingedrukt, totdat het scherm uitgaat.
- Zet de smartwatch weer aan.
- Stond je scherm al uit? Druk dan ook de light knop in en wacht juist tot het scherm aanspringt.
Let op met de Garmin Vivosmart HR en HR+: bij de meeste toestellen blijven je gegevens bewaard. Maar bij deze horloges worden je gegevens gewist. Je moet je smartwatch dan opnieuw instellen en je bent je gegevens kwijt.
Tip 2: laad je smartwatch op
- Sluit het Garmin horloge aan op een oplader.
- Houd de light knop 30 seconden ingedrukt, het horloge moet aan gaan.
- Werkt hij nog steeds niet? Laat het horloge 2 uur aan de oplader liggen.
- Haal hem dan 5 of 10 minuten van de stroom af.
- Laad het Garmin horloge vervolgens weer 2 uur op.
- Houd de light knop weer 30 seconden in. Het scherm springt nu aan.
Artikel van:
Julia
Smartwatch specialist.