2 tips als je Garmin horloge niet goed werkt na een iOS update
Los problemen na een iOS update op
Na het updaten van je iPhone heb jemisschien problemen met je Garmin horloge. Zo is je smartwatch misschien niet meer verbonden via bluetooth. Ook ontvang je geen smartphone meldingen meer op je Garmin horloge. Kies welk probleem je hebt en los hem op met deze tips.
- Tip 1. Los bluetooth problemen op
- Tip 2. Los notificatie problemen op
Tip 1: los bluetooth problemen op
-
Scrol naar Privacy in je instellingen
-
Klik op het kopje 'bluetooth'
-
Zet het schuifje bij Garmin op groen
Krijg je de melding 'bluetooth is uitgeschakeld' in de Garmin Connect app? Dan moet je 'bluetooth delen' weer aanzetten op je smartphone. Volg de volgende stappen.
- Ga naar 'instellingen' in je iPhone.
- Scrol naar beneden, naar 'privacy'.
- Daar vind je het kopje 'bluetooth', klik daarop.
- Je ziet hier de apps staan die gevraagd hebben om bluetooth te gebruiken. Zet het schuifje bij de Garmin Connect app aan.
Tip 2: los notificatie problemen op
-
Ga naar je bluetooth instellingen
-
Zet 'deel systeemmeldingen' aan
-
Ga naar berichtgeving en scroll naar de Garmin app
-
Sta meldingen toe
-
Klik 'indien ontgrendeld' of 'altijd' aan
-
Sta alle meldingen toe
Krijg je geen smartphone meldingen meer op je horloge? Los dit probleem op door het volgen van de volgende stappen:
Controleer je bluetooth instellingen.
- Ga naar je instellingen in je iPhone.
- Selecteer 'bluetooth'.
- Onder 'mijn apparaten' klik je op je Garmin horloge.
- Zet het schuifje aan bij 'deel systeemmeldingen'.
Controleer je notificatie instellingen.
- Ga naar je instellingen in je iPhone.
- Scrol naar beneden naar 'berichtgeving'.
- Zoek de Garmin Connect app op.
- Zet 'sta meldingen toe' aan.
- Klik bij 'toon voorvertoning', 'altijd' of 'indien ontgrendeld' aan.
- Bij 'meldingen' klik je alles aan.