Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Coolblue home

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Geschreven door Lodi

Hoe vraag je een nieuw Fitbit bandje aan?

Heb je jouw Fitbit bij Coolblue gekocht en gaat het bandje binnen de garantietermijn van 2 jaar kapot, zonder dat jij er iets aan kunt doen? Vraag dan een nieuw bandje aan bij Fitbit. Dit doe je in 7 stappen. Via Fitbit ontvang jij jouw nieuwe horlogebandje.

Nieuw bandje aanvragen in het kort

Fitbit bandje
  1. Log in op de Fitbit website en maak een claim aan.
  2. Kies jouw type bandje.
  3. Upload de gevraagde bestanden.
  4. Kies een kleur en formaat bandje.
  5. Vul je bezorgadres in.
  6. Controleer je aanvraag en dien in.
  7. Volg de status van je claim.

Stap 1: log in en maak een claim aan

Garantie Fitbit bandje aanvraag
  • Ga naar de website van Fitbit en log in met je Fitbit account. Dit moet hetzelfde account zijn als waar de Fitbit met het kapotte bandje aan gekoppeld is.
  • Klik nu op Een claim indienen. Houd er rekening mee dat Fitbit je aanvraag alleen goedkeurt als het bandje kapot is door een productiefout. Normale slijtage en schade door verkeerd gebruik dekt Fitbit niet.

Stap 2: kies jouw Fitbit en je type bandje

Fitbit aanvraag bandje kiezen

Kies hier welke Fitbit je hebt. Omdat je Fitbit aan je account gekoppeld is, zie je de tracker meestal al staan. Dan klik je alleen op Doorgaan. Hierna kies je welk type bandje je wil krijgen.

Stap 3: upload de gevraagde bestanden

Fitbit aanvraag extra informatie
  • Fitbit vraagt je om foto's van het kapotte bandje toe te voegen. Zorg dat de foto duidelijk is.
  • Vul in dat je jouw Fitbit bij Coolblue hebt gekocht en voeg je je aankoopbewijs toe. Deze heb je van ons in je mail ontvangen met de naam 'Verzendbevestiging en factuur van order xxx'. Je vindt je factuur ook in je Coolblue account onder Mijn bestellingen.
  • Beschrijf jouw probleem met het bandje.

Stap 4: kies een kleur en formaat bandje

Fitbit aanvraag kleur kiezen

Nu kies je welke kleur bandje je wil ontvangen. Geef ook aan welk formaat je nodig hebt. Bij kunststof bandjes vind je het formaat van je huidige bandje aan de binnenkant. Voor meer informatie over welke maat je nodig hebt, klik je op Weet je het formaat niet zeker?.

Stap 5: vul het bezorgadres in

Fitbit aanvraag bezorginformatie
  • Vul jouw adres in waar je het bandje wil ontvangen.
  • Lukt het je niet je hele postcode in te vullen? Typ alleen de 4 cijfers in en klik op enter. Nu krijg je een suggestie te zien. Controleer het adres en klik op ok.

Stap 6: controleer je claim en dien in

Fitbit aanvraag controleren

Controleer alle informatie die je hebt ingevuld. Als alles klopt, klik je op claim indienen.

Stap 7: volg de status van je claim

Fitbit aanvraag status controleren
  • Je bent nu klaar! Fitbit controleert jouw claim binnen 2 à 3 dagen, maar soms duurt het iets langer.
  • Als je claim is goedgekeurd, ontvang je je nieuwe bandje thuis. Ben je benieuwd naar de status van je claim? Die volg je in je Fitbit account door op Status claim te klikken.
Lodi
Artikel van:
Lodi Smartwatch specialist.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.