Hoe reset jij je Fitbit Charge 5, 6 of Fitbit Luxe?
Reset in 2 stappen
Je reset je Fitbit Charge 5, Charge 6 of Fitbit Luxe op 2 manieren:
- Stap 1: Zachte reset: start je Fitbit opnieuw op. Je gegevens blijven bewaard.
- Stap 2: Harde reset: zet terug naar fabrieksinstellingen. Je gegevens worden verwijderd van je Fitbit.
Heb je jouw Fitbit gereset en werkt hij daarna nog steeds niet? Of heeft jouw Fitbit een zwart scherm? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.
Reset je Fitbit Charge 6 en Charge 5
Start jouw Fitbit Charge 5 en 6 opnieuw op als hij niet meer met je smartphone verbindt of als het scherm niet meer reageert.
- Veeg vanaf het beginscherm (het scherm met de klok erop) naar beneden.
- Ga naar Instellingen.
- Tik op Apparaat opnieuw opstarten.
- Tik nog eens op Opnieuw starten.
Lost opnieuw opstarten niks op? Volg dan de volgende stappen. Let op: al je gegevens gaan verloren:
- Leg je Fitbit aan de oplader.
- Druk 3 keer op de knop aan de platte kant van de oplader. Dit platte stuk zit aan de usb A aansluiting vast. Wacht 1 seconde na elke keer indrukken.
- Wacht 10 seconden totdat het Fitbit logo verschijnt.
Reset je Fitbit Luxe
Volg voor een Fitbit Luxe dezelfde stappen:
- Veeg vanaf het beginscherm (het scherm met de klok erop) naar beneden.
- Ga naar Instellingen.
- Tik op Apparaat opnieuw opstarten.
- Tik nog eens op Opnieuw starten.
Lost opnieuw opstarten niks op? Volg dan de volgende stappen. Let op: al je gegevens gaan verloren:
- Leg je Fitbit aan de oplader.
- Druk 3 keer op de knop aan de platte kant van de oplader. Dit platte stuk zit aan de usb A aansluiting vast. Wacht 1 seconde na elke keer indrukken.
- Wacht 10 seconden totdat het Fitbit logo verschijnt.