Hoe reset jij je Fitbit Ace of Fitbit Inspire?
Reset in 2 stappen
Je reset de Fitbit Ace 3, Ace 2, Inspire 3, Inspire 2, Inspire HR of Inspire op 2 manieren:
- Stap 1: Zachte reset: start je Fitbit opnieuw op. Je gegevens blijven bewaard.
- Stap 2: Harde reset: zet terug naar fabrieksinstellingen. Je gegevens worden verwijderd van je Fitbit.
Heb je jouw Fitbit gereset en werkt hij daarna nog steeds niet? Of heeft jouw Fitbit een zwart scherm? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.
Stap 1: start opnieuw op
Start jouw Fitbit Inspire of Ace opnieuw op als hij niet meer met je smartphone verbindt of als het scherm niet meer reageert.
- Sluit je Fitbit Ace of Inspire aan op je laptop of computer. Trilt je Fitbit? Dan weet je zeker dat hij oplaadt.
- Druk de knop aan de zijkant van je Fitbit 5 seconden in.
- Het Fitbit logo verschijnt op je scherm. Dit betekent dat jouw Fitbit opnieuw opstart. Koppel je Fitbit nu los van de oplader. Je Fitbit is gereset.
Je reset je Fitbit Ace of Inspire op dezelfde manier als een Fitbit Charge 2. In deze video zie je hoe je dit doet.
Stap 2: harde reset
Lost opnieuw opstarten jouw probleem niet op? Voer dan een harde reset uit. Je zet je Fitbit hiermee terug naar de fabrieksinstellingen. Let op: al je gegevens gaan verloren.
- Open Instellingen op je Fitbit.
- Tik op Gebruikersgegevens wissen.
- Druk 3 seconden op het scherm en laat het scherm daarna los. Je Fitbit trilt en de wijzerplaat verschijnt. Je tracker wordt nu gereset en je gegevens worden gewist.
Doet je Fitbit het weer? Installeer hem dan opnieuw. In onderstaand artikel lees je hoe je dit doet.