Hoe meld je je Brother printer aan voor MPS Essential?
Brother printer aanmelden in 4 stappen
Kijk eerst of je Brother printer geschikt is voor MPS Essential. Houd er rekening mee dat het per printer verschilt hoeveel je betaalt per pagina:
- Stap 1. Vul het aanmeldformulier in.
- Stap 2. Sluit de printer aan op je netwerk.
- Stap 3. Bevestig telefonisch je abonnement.
- Stap 4. Ontvang elke 3 maanden de rekening per mail.
Stap 1: vul het aanmeldformulier in
Ga via de onderstaande link naar het aanmeldformulier op de website van Brother. Vul het modelnummer van je printer in en geef aan hoeveel printers je wilt aanmelden voor de printservice. Hierna vul je ook nog je persoonlijke gegevens in. Als je alles hebt ingevuld, ga je akkoord met de overeenkomst en klik je op Versturen.
Stap 2: sluit de printer aan op je netwerk
Zodra je de printer hebt ontvangen, verbind je deze met jouw netwerk. Hierdoor is jouw printer zichtbaar in het systeem van Brother. Lukt het niet om jouw Brother printer te verbinden met je wifi netwerk? Lees dan in onderstaand artikel hoe je jouw printer met de wifi verbindt.
Stap 3: bevestig telefonisch je abonnement
Nadat je de printer in het netwerk hebt geïnstalleerd, neemt Brother telefonisch contact op. Via de telefoon voltooi je samen met Brother de activatie. Je bent nu aangemeld en gaat direct aan de slag met printen. Wanneer je inkt bijna op is, bestelt je printer automatisch nieuwe cartridges of toners. Let op dat je printer altijd verbonden is met het netwerk, anders kan de printer niet doorgeven dat de inkt bijna op is.
Stap 4: ontvang de rekening per mail
Je ontvangt de eerste rekening van MPS Essential 3 maanden nadat je je hebt aangemeld. Deze rekening ontvang je via de mail. Betalen doe je per factuur. Hierna ontvang je elke 3 maanden een rekening voor de afdrukken die je hebt gemaakt. Op de portal van Brother zie je hoeveel pagina’s je print. Zo houd je gemakkelijk je printkosten in de gaten.