Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Coolblue home

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Geschreven door Lodi

Wat doe je met een Fitbit die uitvalt?

Valt jouw Fitbit steeds uit? Of gaat je smartwatches helemaal niet meer aan? Dat is een heel vervelend probleem. Soms los je dit zelf op. In dit artikel vertellen we je hoe je dit doet.

Fitbit klantenservice

Soms los je een probleem met je Fitbit zelf op met een reset. Heb je jouw Fitbit gereset en werkt hij daarna nog steeds niet? Of heeft jouw Fitbit een zwart scherm? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.

Reset je Fitbit

Fitbit zwart scherm reset

Als je Fitbit niet meer aangaat of telkens uitvalt, dan kun je waarschijnlijk ook niet meer bij de instellingen op je Fitbit. Het enige wat dan helpt is je Fitbit resetten. Dit is per Fitbit smartwatch verschillend. Hoe je jouw uitgevallen Fitbit reset, lees je in onderstaand artikel.

Lodi
Artikel van:
Lodi Smartwatch specialist.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.