Hoe los je een verbindingsprobleem met je DJI Pocket 2 op?
Update de firmware van de Pocket 2
Als een gimbal geen verbinding maakt met je telefoon, dan is mogelijk de firmware verouderd. Het is belangrijk dat je de nieuwste firmware installeert. Hierdoor voorkom je foutmeldingen en verbindingsproblemen.
- Stap 1. Laad de Pocket 2 op
- Stap 2. Maak verbinding met de action camera
- Stap 3. Installeer de firmware
Stap 1: laad de Pocket 2 op
Zorg ervoor dat je Pocket 2 voor minimaal 30 procent is opgeladen. Zo voorkom je dat de action camera uitvalt tijdens de installatie. Terwijl de accu aan het laden is, verbind je jouw telefoon alvast met het internet.
Stap 2: maak verbinding met de camera
Als de camera voldoende is opgeladen, dan verbind je hem met je telefoon. Open vervolgens de DJI Mimo app. De app geeft aan dat er een firmware update beschikbaar is. Klik op deze melding om de firmware te downloaden.
Stap 3: installeer de firmware
Zodra de firmware is gedownload, kan je beginnen met de installatie. Door op installeren te klikken, zet je de installatie in gang. Het updaten van de firmware is klaar als het groene led lampje brandt. Krijg je een foutmelding, probeer het dan opnieuw. Lukt dit niet? Neem dan contact op met DJI.