Garantieprocedure van koffers
Fabrieksgarantie koffers
De schade aan je koffer valt alleen onder de garantie als het om een productiefout gaat. Voorbeelden van een productiefout zijn een slot wat niet goed werkt en spinner wielen die niet draaien. Schade door verkeerd gebruik valt niet onder de garantie. Zoals een kapotte rits doordat je de koffer te vol gestopt hebt. Een fabricagefout valt wel onder de garantie. Heeft je koffer een fabricagefout? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Schade tijdens transport
De luchthaven of reisorganisatie is aansprakelijk voor schade die veroorzaakt is tijdens de reis. Bijvoorbeeld een afgebroken wiel. Vul direct een PIR-formulier (Property Irregularity Report) formulier in bij de servicebalie of Lost & Found balie. Neem het PIR bewijs mee en maak foto's van de beschadiging. Binnen 7 dagen na aankomst moet je de organisatie aansprakelijk stellen voor de schade. Hierbij voeg je de foto's en het PIR bewijs toe als bewijs voor de schade.