Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Coolblue home

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Geschreven door Annabel

Garantieprocedure van koffers

Je komt terug van vakantie en je koffer is beschadigd. Valt dit dan onder de garantie van je koffer of juist onder je reisverzekering? In dit artikel leggen we uit wat onder de garantie valt en wat je doet als je koffer tijdens een vlieg- of busreis beschadigt.

Fabrieksgarantie koffers

Garantie koffer

De schade aan je koffer valt alleen onder de garantie als het om een productiefout gaat. Voorbeelden van een productiefout zijn een slot wat niet goed werkt en spinner wielen die niet draaien. Schade door verkeerd gebruik valt niet onder de garantie. Zoals een kapotte rits doordat je de koffer te vol gestopt hebt. Een fabricagefout valt wel onder de garantie. Heeft je koffer een fabricagefout? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Schade tijdens transport

Schade tijdens transport

De luchthaven of reisorganisatie is aansprakelijk voor schade die veroorzaakt is tijdens de reis. Bijvoorbeeld een afgebroken wiel. Vul direct een PIR-formulier (Property Irregularity Report) formulier in bij de servicebalie of Lost & Found balie. Neem het PIR bewijs mee en maak foto's van de beschadiging. Binnen 7 dagen na aankomst moet je de organisatie aansprakelijk stellen voor de schade. Hierbij voeg je de foto's en het PIR bewijs toe als bewijs voor de schade.

Annabel
Artikel van:
Annabel Koffer specialist.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.