Alles over koffiemachine abonnementen
Kan ik mijn abonnement nog steeds aan iemand overdragen?
Ja, dat kan. Neem hiervoor contact met ons op. Je doet dit per mail via abonnementen@coolblue.nl of telefonisch via 010 - 798 89 99.
Wat moet ik doen als mijn koffiemachine kapot is?
Neem contact op met de klantenservice. Wij doen ons best om je apparaat zo snel mogelijk te repareren of te vervangen binnen 48 uur. Je maakt je dus niet druk over de garantietermijn en reparatiekosten.
Hoe zeg ik mijn koffiemachine abonnement op?
Neem contact op met onze klantenservice en geef aan dat je het abonnement wil stopzetten. De klantenservice plant een afspraak wanneer we het product komen ophalen. Ben je ontzettend blij met je koffiemachine en wil je hem blijven gebruiken? Je mag je huidige apparaat ook overkopen. Geef dit aan bij de klantenservice.
Kan ik de machine kopen als ik het abonnement opzeg?
Ja, na 12 maanden kun je het product van Coolblue overkopen. Bel of mail naar de klantenservice en vraag om een koopoptie. Je bent natuurlijk niet verplicht om het aanbod te accepteren.