Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Coolblue home

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Geschreven door Caitlin

Alles over koffiemachine abonnementen

Coolblue verkoopt geen koffiemachine abonnementen meer. Wel zoek je bij ons een mooi, nieuw koffiezetapparaat uit. Heb je op dit moment een koffiemachine abonnement en heb je hier vragen over? Je vindt hier alle antwoorden.

Kan ik mijn abonnement nog steeds aan iemand overdragen?

Koffiemachine met Coolblue'er

Ja, dat kan. Neem hiervoor contact met ons op. Je doet dit per mail via abonnementen@coolblue.nl of telefonisch via 010 - 798 89 99.

Wat moet ik doen als mijn koffiemachine kapot is?

Koffiemachine in de Coolblue winkel

Neem contact op met de klantenservice. Wij doen ons best om je apparaat zo snel mogelijk te repareren of te vervangen binnen 48 uur. Je maakt je dus niet druk over de garantietermijn en reparatiekosten.

Hoe zeg ik mijn koffiemachine abonnement op?

Koffiemachine met mokken

Neem contact op met onze klantenservice en geef aan dat je het abonnement wil stopzetten. De klantenservice plant een afspraak wanneer we het product komen ophalen. Ben je ontzettend blij met je koffiemachine en wil je hem blijven gebruiken? Je mag je huidige apparaat ook overkopen. Geef dit aan bij de klantenservice.

Kan ik de machine kopen als ik het abonnement opzeg?

Luxe koffiemachine

Ja, na 12 maanden kun je het product van Coolblue overkopen. Bel of mail naar de klantenservice en vraag om een koopoptie. Je bent natuurlijk niet verplicht om het aanbod te accepteren.

Caitlin
Artikel van:
Caitlin Koffiemachine specialist.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.