Meestgestelde vragen over het Noodfonds
Heb je vragen over het Tijdelijk Noodfonds Energie? Wij geven je graag meer informatie. Je leest hier onder andere hoe we het noodfonds aan je uitkeren. Maar ook wat je moet doen als je het niet eens bent met de hoogte van het bedrag.
Meestgestelde vragen over het Noodfonds
Vragen
Niet allemaal tegelijk.
Vragen
Niet allemaal tegelijk.
Waar vind ik meer informatie over het noodfonds?
Op de website van het Tijdelijk Noodfonds Energie.
Ik ben het niet eens met het bedrag. Wat moet ik doen?
Het Noodfonds Energie bepaalt de hoogte van de compensatie, niet de energieleveranciers. Als je een vraag hebt over de hoogte van de compensatie kun je het beste contact opnemen met het Tijdelijk Noodfonds Energie.
Kan het geld op een ander bankrekeningnummer worden gestort?
Nee. We kunnen het geld alleen overmaken op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Waarom is mijn aanvraag afgewezen?
Wij hebben geen inzage in de reden van afwijzing. Dit is bepaald door het Noodfonds. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het Tijdelijk Noodfonds Energie.
Wanneer ontvang ik steun vanuit het noodfonds?
Als wij het bedrag van het noodfonds hebben ontvangen, verrekenen we dit met openstaande rekeningen en zes volgende termijnbedragen. Blijft er daarna nog wat over? Dan maken wij het overgebleven bedrag over naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Kan ik nog een aanvraag indienen bij het noodfonds?
Het Tijdelijk Noodfonds Energie is gesloten voor aanvragen.
- Inzicht in je verbruik en je bespaarkansen
- Tot € 250,- korting op energiezuinige producten
- 100% groene stroom uit Nederland